Bremen. Die Bremer Agentur Scheidtweiler PR hat ein erfolgreiches Geschäftsjahr 2012 abgeschlossen. Das Wachstum lag dabei deutlich über den Erwartungen. Inhaber Nicolas Scheidtweiler sieht vorrangig die Social Media verantwortlich.
Bremen. Die Bremer Agentur Scheidtweiler PR hat ein erfolgreiches Geschäftsjahr 2012 abgeschlossen. Das Wachstum lag dabei deutlich über den Erwartungen. Inhaber Nicolas Scheidtweiler sieht vorrangig die Social Media verantwortlich.
Hey there where ya goin‘, not exactly knowin‘, who says you have to call just one place home. He’s goin‘ everywhere, B.J. McKay and his best friend Bear. He just keeps on movin‘, ladies keep improvin‘, every day is better than the last.
Die Kampagne ist ein wesentlicher Bestandteil guter PR. Sie stellt dar, wann und auf welchen Kanälen die Zielgruppen angesprochen werden sollen.
80 days around the world, we’ll find a pot of gold just sitting where the rainbow’s ending. Time – we’ll fight against the time, and we’ll fly on the white wings of the wind.
There’s a voice that keeps on calling me. Down the road, that’s where I’ll always be. Every stop I make, I make a new friend. Can’t stay for long, just turn around and I’m gone again. Maybe tomorrow, I’ll want to settle down, Until tomorrow, I’ll just keep moving on.